Gult

I natt drömde jag att jag gick på en gräsmatta i Sverige och luktade på stora klumpar av mimosa framåt våren. Det var underbart trevligt. Efter uppvaknandet justerade jag mitt eget gyroskop genom oavbrutet dansande till We Are Your Friends i remix i och med Justice vs Simian. Fruktansvärt dansant och funkigt. En typisk låt som rakt av har snott mina idéer om en rå bas som oktavhoppar som Andy Rourke, synkoperar som James Jamerson och innehåller genialitet som man annars mest hittar i glömda Diana Ross-låtar.


Dagens låt: Justice vs Simian - We Are Your Friends

Kommentarer
Postat av: Lisa

Sjuuukt bra!

2009-03-15 @ 16:28:10
URL: http://taramascara.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0